2013. augusztus 20., kedd

20. rész /Itt a lehetőség hogy megmutasd magad../

Sziasztok! Megjöttem a következő résszel, bár nem kaptam kommenteket csak egyet, plusz egy díjat, aminek nagyon örülök, és még egyszer köszönöm! Sokat jelent! :) A következő rész nem tudom mikorra várható, de minnél hamarabb fel szeretném rakni, csak ugye jöjjenek a kommentek.. Jó olvasást kívánok mindenkinek, pipálni, feliratkozni, és kommentelni el ne felejtsetek! ;) :-*



Justin és Scooter elmentek az interjúra, én és Pattie pedig úgy döntöttünk nem ülünk itthon ebben a nagy melegben, elmegyünk vásárolni. Taxival mentünk, mert mint már mondtam, nagyon sok rajongó mászkál odakint minket lesve. Igaz hogy a taxi sofőr kért egy aláírást Justin anyjától, de sebaj. Vicces jelenet volt. Szóval épp a plázában sétáltunk azon 'veszekedve', hogy melyik boltba menjünk be először. Egyébként Pattie-vel totálisan egy hangon vagyunk, mindig van közös témánk, sose unatkozok mellette. Végül berángattam egy boltba, mert a kirakatban megláttam egy felsőt, amit muszáj volt megvennem. Ma nem fogok túl sokat vásárolni, mert a bank kártyámról kezd fogyni a pénz, és anyuék azt egész hónapra rakták rá. Egyébként nem azt mondták hogy ruhákat vegyek belőle, de sebaj.. Nem tudják mire költöm.. Egyénként nagyon sok ruhám van, de mindig beújítok pár újjal. Mikor bemegyek a bejárati ajtón anyu rosszallóan figyel, hogy 'Milyen ostobaságokat vett már megint'.. Na ja, ez vagyok én Melanie Price.

- Egyébként tegnap éjszaka miért jöttél haza olyan korán? Alighogy elmentetek már jöttél is vissza..

- Igen, kicsit fájt a fejem, így inkább hazasétáltam.. - mondtam. Mit felelhettem volna? Nem mondhatom el neki hogy a fia drogozott. Jobb ha nem tudja meg.. - Nagyon csinos ez a ruha. Miért nem veszed meg Pattie? - tereltem a szót.

Vásárolgattunk még jó pár órát. Legalábbis ő vett pár ruhát magamnak, én meg beújítottam egy új bikinivel. Az élelmiszer boltban és vásároltunk, mert ebédet főzünk.. Hazaérve lepakoltam a konyhába a szatyrokat és körülnéztem, itthon vannak-e a fiúk. A kanapén ülve xboxoztak, és szerintem pont leszarták hogy hazajöttünk. Jó, inkább letesztelem. Először leültem a fotelbe. Semmi. Szem rebbenés nélkül játszottak tovább. Átültem a kanapéba a két fiú közé. Semmi.. Na jó ha most nem vettek észre, akkor sosem fognak.. Beálltam a tévé elé, mire mindketten felvont szemöldökkel néztek rám.

- Kiállnál a képből? Nyerésre állok. Amúgy mikor jöttél? - kérdezte Scooter mire elmosolyodva kikapcsoltam a tévét.

- Csak álltál. Ja, és ha nem vennéd észre már pár perce itt vagyok.. - mondtam, majd beültem Justin ölébe, és átkarolva a nyakát megcsókoltam. Hallottam ahogy feláll mellőlünk Scoo, és Jeremyhez megy, aki időközben kiment Pattiehez. Beletúrtam barátom hajába, aki ezt a mozdulatomat egy mosollyal nyugtázta. Felkapott, és a falnak szorított. - Tudod, itt mindenki lát, bár tudom hogy nem vagy szégyenlős.. - nevettem fel, és újra megcsókoltam. - Mennem kell. - mondtam de száját erősen enyémhez nyomta. - Ebédet csinálni. - fejeztem be mondanivalóm, de ügyet sem vetve mondatomra újra megcsókolt.

- Jaj gyerekek menjetek szobára.. - hallottam meg Scoo hangját aki előttünk haladt el. Justin lazán letett, és átkarolva a derekam a konyhába mentünk, ahol elengedett, és figyelmesen követte szemével cselekedeteimet. Fél óra múlva a fiúk már annyira éhesek voltak, hogy leakartak menni az étterembe, de egyenesen megtiltottuk nekik. Nem is mondtam, egy óra múlva Usher itt lesz. Usher! Értitek? Usher, itt, élet nagyságban! Wooooww. Fergeteges! Pont kész lett az étel, mire kopogtak. Mindenkit fellökve álltam az ajtó elé, és nagy mosollyal nyitottam ki.

- Szia, Melanie vagyok, Justin barátnője, gyere beljebb. - mondtam kezemet felé nyújtva. Mosolyogva kezet rázott velem, aztán pedig megölelt. Értitek? Usher megölelt! Fel sem tudom fogni. Isten! Imádom! Mindig is ő volt a kedvencem. Nagyon szeretem a zenéit, és magát az embert is. Bár még nem ismerem..

- Sokat hallottam már felőled. Justin barátomat hol találom? - nézett szét egy kicsit, majd az asztalnál megállt a szeme, és kezével intett egyet barátjának. Lepacsiztak, váltott pár szót a többiekkel, és leült az asztalhoz, mire feleszméltem és becsuktam a még mindig nyitott ajtót. El is felejtettem.. Pattie szedett mindenkinek levest, és körbeültük az asztalt. Legtöbbet Usher és Justin beszélt, valami hű de nagy áttörésről. Nem értek az ilyenekhez, szóval nem is kezdek bele mesélni.. Nagyon izgultam hogy finom legyen az étel, amivel annyit küszködtem. Figyeltem az arcokat, és próbáltam kivenni belőlük, hogy milyen.

- Nagyon finom lett. - szólalt fel pár perc után Justin. Komolyan mondom, nagy kő esett le a szívemről.

Gáz lett volna ha valami probléma lett volna a kajával. Lehet hogy kisit túlreagálom? Ugyan, csupán két híresség előtt égnék be.. Na jó, a kajával minden oké, én meg itt parázok.. Min is? Már semmin.. Estére egy kis versenyt terveztünk, csak úgy, viccből. Tánc, és éneklés. Persze biztos vagyok benne, hogy utolsó leszek, két ilyen tehetséges ember mellett. Bár, a suliban elég sokáig jártam táncra, és mások szerint egész tehetséges vagyok benne, sose próbáltam meg ezzel munkát szerezni, és nem is áll szándékomban, hiszen annyira nem vagyok jó benne. Gondolom.. Estig sokat hülyéskedtünk, nagyon kedves mindenki. Usher irtó vicces, mindenkit megnevettet valamivel. Az idő egyre hűvösödött, és kezdett sötétedni is, így elkezdtük a versenyt. Letettünk egy mobilt az asztalra, az vett minket föl videóra, hogy megörökítsük, e remek perceket. Justin kezdte az éneklést, zene nélkül, csak úgy egymagában az egyik számát. Szerintem nem kell elmondanom mennyire csodálatos a hangja, ti is tudjátok.. Jöttem én. Na hát az valami fantasztikusan rossz volt,  a többiek csak dőltek a röhögéstől amint egy Selena számot próbálok elénekelni. Vagy inkább elkornyikálni. Usher is nagyon jól énekelte el az egyik saját számát, ám a felnőttek mind Justinra szavaztak. Valamint Scoo rám. De édes... Jött a tánc, amiben tudtam hogy jó vagyok, mégsem gondoltam hogy megnyerem.. A két sztár előadta azokat a mozdulatokat amiket a színpadon. Én pedig betettem a telefonomon egy lassú zenét, és arra táncoltam. Hasonlóan mint a Step Up 4-ben az a lány. Nagyon szeretek szólóban táncolni, bár a suliban szinte mindig duettben nyomtuk. Megnyertem ezt a kört, amin meglepődtem, de nagyon örültem. Justin mosolyogva gratulált, és kicsit félre hívott mindenkit, rajtam kívül. A tévé elé ültem, és azt kapcsolgattam.

- Szóval, Melanie. Nagyon jól táncolsz, és azt szeretnénk kérdezni, hogy lennél-e az egyik táncosom? - kérdezte Justin komoly fejjel, mögötte pedig a többiek mosolyogtak.

- Figyelj, én nem akarok a táncosod lenni, mert én a barátnőd vagyok. Nem kell a pénzed sem, hiszen mindenem megvan, és anyuék is raknak mindig a számlámra, és akkor nem maradna elég időnk egymásra. - néztem a szemébe, mire mosolyogva megrázta a fejét.

- A barátnőm vagy, de attól még táncolhatsz velem nem de? A pénz pedig azért lenne jó, mert a szüleidnek is maradna egy kis plusz megtakarítás, amiből tudnának venni maguknak valamit, és ez a te pénzed lenne. Te keresnéd meg, nem pedig más adja. Tudod milyen felemelő érzés a színpadon táncolni? Elképesztő. Nagyon rossz döntést hoznál, ha nem vállalnád be. Hiszen remek táncos vagy, mint azt az előbb is láthattuk. Ki tudja, az is lehet hogy valaki felfigyel rád. Pont, mint rám. Itt a lehetőség hogy megmutasd magad mindenkinek. Na, mit mondasz?!

- Justin, én... - kezdtem

4 megjegyzés: